Everlasting Love…

sadness

 

I’m sitting here in the study, looking at your picture.
Wondering why you couldn’t be a part of my future.
Uncontrollable tears stream down my face,
while my heart beat starts to race.
Asking God why He took you from my life,
it was more painful than stabbing me in the heart with a knife.
I still needed you here,

you were the one to make everything so clear.
you are apart of me and I am apart of you
when you died a part of me died too. 

Even though I can’t see,
I know you’re up there watching over me.
I miss you more and more everyday
In my heart you shall forever remain.

Love you Dad

5 Responses

  1. Ek hou hiervan. Ek ervaar dieselfde, veral noudat ek ook ‘n pa is.

  2. ag Kloppertjie, ek voel jou seer. Jy is daarem baie lief vir jou pa nê!
    Dit is mooi woorde.
    Sterkte meisiekind

  3. Kloppie dit is swaar as hulle gaan. My pa was my hero en ek was vir niks of niemand bang nie want hy was altyd daar om my te beskerm. My pa is nou al 12 jaar dood (hy het op vadersdag van alle dae gesterf) en ek mis hom elke dag. Ek wonder wat hy so gesê het van my man en my lewe so ver van die huis af. Woensdag was ons by ‘n auction gewees en daar is toe wragtig ‘n man wat net soos my pa lyk. Ai toe is hierdie Weglekind se hart baie seer. Ek kan vir jou sê die pyn raak minder maar die mis nooit.

  4. Hi, good post. I have been wondering about this topic,so thanks for writing. I’ll certainly be subscribing to your blog.

  5. Ek het die miesies bietjie raad gegee daar op my blog

Lewer kommentaar

